Thank you too ALLAHε˘`)

ThAnK yOu ALLAH..
Thanks for everything..
Terima kasih untuk setiap cahaya mentari yang kau kirimkan untuk menghangatkan pagiku.
Terima kasih untuk udara segar yang boleh mengalir masuk ke kedua paru-paruku.
Terima kasih untuk setiap kekuatan dan keberanian untuk memulai sebuah hari yang panjang.
Terima kasih untuk tubuh yang sihat dan pakaian yang hangat.
Terima kasih untuk tempat aku berteduh yang nyaman dan aman.
Terima kasih untuk semua makanan lazat yang boleh aku makan setiap hari.
Terima kasih untuk semua kemudahan dan kemewahan yang Kau titipkan untuk kami.
Terima kasih atas kenikmatan yang boleh kami nikmati.
Terima kasih untuk orang-orang yang kau kirimkan ke dalam hidupku.
Terima kasih kerana Kau tlah menitipkan warna tersendiri yang akan mereka torehkan di lembar perjalananku.
Terima kasih kerana Kau memberiku banyak cahaya yang slalu melindungiku dan menemani hariku.
Terima kasih kerana Kau memberiku sebuah keluarga yang sederhana namun cukup apa adanya.
Terima kasih kerana Kau memberiku Ayah yang rajin dan Ibu yang perfect!
Terima kasih kerana Kau tlah memberiku 3 ksatria dan 4puteri yang sangat nakal tapi aku sayangi selalu.
Terima kasih kerana Kau mengirimkan seorang putera impian yang  mampu membuatku tersenyum dan selalu merasa girang saat dekat dengannya.
Terima kasih kerana Kau memberiku banyak teman2 lain yang juga tak kalah pentingnya bagiku.
Terima kasih untuk setiap orang yang keluar dan tlah pergi dari hidupku.
Terima kasih untuk setiap cerita hidup yang manis dan berkesan.
Terima kasih untuk segudang kebahagiaan tak tergantikan.
Terima kasih untuk rasa cinta dan rasa benci yang pernah aku rasakan.
Terima kasih untuk setiap pelajaran hidup yang sangat berguna.
Terima kasih atas setiap cubaan berat yang menguris air mata.
Terima kasih atas setiap ketakutan dan kelemahan.
Terima kasih atas stiap kekecewaan dan kesedihan.
Terima kasih kerana aku boleh merasa bimbang, cemburu, bingung, marah dll.
Terima kasih kerana aku boleh merasakan dihargai dan tidak dihargai.
Trima kasih atas setiap cubaan hidup yang menorehkan trauma.
Terima kasih Kau tlah mengajarku untuk selalu berterimakasih dalam hidup ini atas setiap inchi kebahagiaan maupun kesedihan, kerana kesemuanya itu akan membangunku menjadi peribadi yang kukuh.
Terima kasih Kau tlah ajarku untuk mudah memberi maaf dan tak lupa untuk meminta maaf untuk setiap titik kesalahan yang aku lakukan.
Terima kasih Kau tlah ajarku untuk bijak untuk memilih dan slalu membimbingku menentukan langkah hidupku.
Terima kasih kerana Kau slalu menemaniku saat aku sepi, aku sedih, aku bahagia, aku terpuruk, aku terantuk dan saat2 dimana aku tidak memerlukan orang lain kecuali Engkau.
Terima kasih Kau tlah ajarku menghargai apa yang ku punya dan menjaganya dgn baik.
Terima kasih kerana Kau ajarku tuk berani dan jujur.
Terima kasih kerana Kau ajarku untuk membantu yang memerlukan.
Terima kasih kerana Kau izinkan aku belajar lebih banyak dan menimba ilmu sedalam2nya.
Ya Allah, Engkau Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...
Tempatku berlindung dan mencurahkan setiap isi hatiku di setiap waktu.
Hanya Engkau yang paling mengerti ku, kapan ku susah, kapan ku memerlukan-Mu..
Hanya Engkau yang slalu ada tanpa mengenal waktu, slalu ada ketika ku mengadu kepada-Mu.
Ku sungguh bersyukur kerana di lahirkan untuk beriabadah pada -Mu
Takkan menyesal hidupku diabdikan untukmu.
Takkan sia-sia ku berpegang teguh pada-Mu.
Engkau selalu menawarkanku jalan keselamatan.
Untuk itulah hatiku paling menghargai-Mu, Ya Allah...
Dan terakhir, Terima kasih Ya Allah untuk selalu bersamaku, untuk selalu menjadi Tuhanku yang satu (˘˘)ε˘`)
̨̐ thank you, ALLAH


0 comments:

Design by Blogger Templates